Бренд України виріс в ціні

Незалежна консалтингова компанія Brand Finance опублікувала результати досліджень з яких випливає, що вартість бренду держави Україна виросла на 27%.

Таким чином наша країна потрапила в трійку лідерів з найбільшою динамікою зростання вартості національного бренду серед ста досліджуваних держав.

Так вартість бренду України була оцінена в 56 мільярдів доларів і з цим показником країна піднялася з 68 на 59 місце рейтингу. При цьому сила бренду також була оцінена більш високо і підвищилася з “А-” до “А”.

Найшвидше росла “вартість” таких країн:

  • Люксембург — 43% зростання
  • Пакистан — 38%
  • Україна — 27%

Також 27% зростання показала Монголія та Чеська республіка.

Найбільшу негативну динаміку показали Йорданія (-35%) Камерун (-34%) Бразилія (-30%) Туреччина (-29%) і азербайджан (-28%).

На першому місці рейтингу, як і в минулому році розташувалися США з показником 20 574 мільярдів доларів сильно випереджаючи Китай з показником 7 087 мільярдів.

Перша п’ятірка лідерів рейтингу за вартістю бренду така:

  1. США
  2. Китай
  3. Німеччина
  4. Японія
  5. Великобританія

У випадку з показником сили бренду, країни розташувалися інакше:

  1. Сінгапур
  2. Гонконг
  3. Швейцарія
  4. Великобританія
  5. Норвегія

Показник вартості національного бренду є комплексною величиною, рейтингове агенство враховує як економічні показники, так і систему управління, показники рівня життя, безпеки та інші. Таким чином рейтинги сили бренду і вартості бренду можуть розглядатися як рейтинг привабливості (в тому числі і інвестиційної) різних країн.

* Brand Finance— компанія яка була заснована в 1996 році колишнім директором агенції Interbrand, та займається також оцінкою вартості комерційних брендів.

Оригінал звіту можна переглянути за посиланням за посиланням

Додати коментар Ваш email не буде опублікований