Бренд України виріс в ціні
Незалежна консалтингова компанія Brand Finance опублікувала результати досліджень з яких випливає, що вартість бренду держави Україна виросла на 27%.
Таким чином наша країна потрапила в трійку лідерів з найбільшою динамікою зростання вартості національного бренду серед ста досліджуваних держав.
Так вартість бренду України була оцінена в 56 мільярдів доларів і з цим показником країна піднялася з 68 на 59 місце рейтингу. При цьому сила бренду також була оцінена більш високо і підвищилася з “А-” до “А”.
Найшвидше росла “вартість” таких країн:
- Люксембург — 43% зростання
- Пакистан — 38%
- Україна — 27%
Також 27% зростання показала Монголія та Чеська республіка.
Найбільшу негативну динаміку показали Йорданія (-35%) Камерун (-34%) Бразилія (-30%) Туреччина (-29%) і азербайджан (-28%).
На першому місці рейтингу, як і в минулому році розташувалися США з показником 20 574 мільярдів доларів сильно випереджаючи Китай з показником 7 087 мільярдів.
Перша п’ятірка лідерів рейтингу за вартістю бренду така:
- США
- Китай
- Німеччина
- Японія
- Великобританія
У випадку з показником сили бренду, країни розташувалися інакше:
- Сінгапур
- Гонконг
- Швейцарія
- Великобританія
- Норвегія
Показник вартості національного бренду є комплексною величиною, рейтингове агенство враховує як економічні показники, так і систему управління, показники рівня життя, безпеки та інші. Таким чином рейтинги сили бренду і вартості бренду можуть розглядатися як рейтинг привабливості (в тому числі і інвестиційної) різних країн.
* Brand Finance— компанія яка була заснована в 1996 році колишнім директором агенції Interbrand, та займається також оцінкою вартості комерційних брендів.
Оригінал звіту можна переглянути за посиланням за посиланням