Що робити, якщо “Укрпошта” загубила посилку

Зміст

Отримати посилку сьогодні можливо з будь-якого міста України та з-за кордону. Але існують випадки, коли посилка загубилася і не потрапила до рук отримувача. Для початку варто перевірити, чи справді посилка загубилась: введіть її номер у трекінгу. Якщо все вказано вірно, а інформації про посилку немає, значить вона загубилась. Що робити в такому випадку? Розберемо в цій статті.

Що робити, якщо Укрпошта загубила посилку

Коли ви стали постраждалим у випадку з втратою посилки, не потрібно опускати руки. Для початку вам треба:

  1. Зв’язатися з поштовим відділенням.
  2. Подати заяву на розшук посилки Укрпошті, де вказати вид, категорію та номер, дату та місце прийняття, інформацію відправника та отримувача, сума цінності, післяплати.
  3. Надати докази оплати товару або послуги. Це також можуть бути скриншоти з сайту AliExpress, квитанція з банку, касовий чек, будь-що.

Не варто хвилюватися, ви маєте абсолютно законне право для цієї процедури. Адже згідно з статтею 16 Закону за втрату, недостачу або пошкодження вкладень поштових відправлень, порушення контрольних строків доставки поштових відправлень персонал оператора, з вини якого завдані збитки, несе відповідальність у порядку, передбаченому законодавством України.

Власнику посилки достатньо зберегти всі докази: оригінали, копії документів: квитанції, договір про відправлення посилки. Все це треба робити, якщо Укрпошта загубила міжнародну посилку чи міжміські відправлення.

Куди звертатися, якщо Укрпошта загубила посилку?

Щоб розв'язати проблему втрати посилки, зверніться до поштового відділення, з якого було здійснено відправлення.

Що робити, якщо Укрпошта загубила посилку з Аліекспрес

Щоб розв’язати проблему з втратою посилки, власник може оформити заяву. Це можна зробити не тільки у відділенні, а й онлайн. Для цього потрібно:

  1. На сайті Укрпошти відкрити розділ “Онлайн-рекламація для внутрішнього відправлення”.
  2. Ввести номер посилки.
  3. Вказати тип відправлення та дату прийняття.
  4. Вказати місце відправлення, детальний опис.
  5. Вибрати причину подання заяви.
  6. Завантажити копію чека, який було отримано на пошті.

Після успішного подання заяви, оператор Укрпошти має зв’язатися з вами та проговорити, що робити, якщо посилка застрягла на сортувальному центрі.

Як отримати відшкодування на Укрпошті?

Щоб отримати відшкодування від Укрпошти, необхідно подати письмову заяву на отримання компенсації. Згідно з законом про поштовий зв’язок повинні компенсувати оголошену вартість посилки, яка була вказана відправником. Протягом 30 днів з моменту написання такої заяви, з власником має зв’язатися оператор поштового зв’язку.

У випадку, якщо ситуацію не вдалося врегулювати, тоді залишається варіант подачі позову до суду. Те ж саме стосується випадку, коли не знаєте що робити, якщо Укрпошта вкрала посилку.

Таким чином, знайти посилку, яка загубилася на Укрпошті можливо, достатньо тільки подати заявку про втрату. Кожен користувач має право на таку дію. У випадку, якщо вам не вдається змінити ситуацію, зателефонуйте на гарячу лінію Укрпошти для скарги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *